Thursday, May 5, 2011

#mimpianeh

AS sudah berakhir. results sudah keluar. wow, I passed with flying colours of shit. only 8 points. but wow, I need not repeat any subjects! and wow, aku tak payah sambung A2! rupanya dalam kolej, aku punya point paling tinggi! semua cikgu sang praises for me, I was a genius, I was brilliant, I was a prodigy. hahaha me.

I received word that Auckland University had confirmed my place there. I was the only one who could fly in my whole batch. I was a genius, I was brilliant, I was a prodigy. aku dah sampai Auckland, aku dah buat degree pada umur 20 tahun. perasaan yang membuak-buak memenuhi dada aku yang bidang.

pap! Jidin kejut.

"Abu, asar..bangun bangun."

babi Jidin.



p/s hashtag tu bukti aku masih merindui twitter =__="

No comments:

Post a Comment

comments of hatred bukan dekat sini tau. sana tu, sana